Over ons
Moeiteloos Werken is een gezamenlijk training- en coaching concept, ontwikkeld door Lisette Beijnes en Madelon Gloude. Beide zijn ervaren werkplektrainers gespecialiseerd in slim & efficiënt werken, een scroll-vrije inbox, productiviteit, timemanagement en werkstress.
Sinds 2008 hebben zij al vele drukbezette medewerkers, managers en ondernemers geholpen om Moeiteloos te (leren) werken.
Door het schrijven van het boek Experttips voor Moeiteloos Werken in 2018, kunnen nu nog meer ondernemende medewerkers, professionals en managers kennismaken met de Moeiteloos Werken-methode. Hun missie is dan ook om heel Nederland (en België) Moeiteloos te laten werken. Stressvrij, slimmer en met plezier!
Hiervoor werken zij samen met een team van enthousiaste, deskundige trainers/coaches, geografisch verdeeld over Nederland.
De gezichten achter Moeiteloos Werken
Lisette Beijnes (vestiging Apeldoorn)
Lisette is een bevlogen en gedreven professional met hart voor haar trainees. Ze haalt er plezier uit medewerkers te bewegen naar een nieuwe efficiënte, effectieve en moeiteloze manier van werken. Ze doet dit op een doeltreffende manier zowel in groepsverband als tijdens individuele begeleidingsmomenten.
Lisette heeft het natuurlijke vermogen om zich aan te passen aan haar doelgroep. De afgelopen jaren heeft ze ruime werkervaring opgedaan als werkplektrainer en effectiviteitscoach bij diverse profit- en non-profitorganisaties.
Kernwoorden: bevlogen, enthousiasmerend, praktisch, empathisch, motiverend. Naast haar werk spendeert ze graag quality-time met haar gezin en houdt ze van leuke dingen ondernemen met haar familie en vrienden, fotograferen, lezen, DanceWorkout en de zon.
lisette@moeitelooswerken.nl
06 – 54 75 67 97
Lisette Beijnes
Madelon Gloude (vestiging Uden)
Madelon ondersteunt graag individuele medewerkers, managers, teams en organisaties om slimmer, met meer gemak, energie én plezier te werken. Zij geeft met veel plezier training aan een groep, maar komt ook in de 1-op-1 situatie goed tot haar recht. Een praktische insteek, aansluiten bij de individuele wensen en mogelijkheden én actie!
Door haar achtergrond als personeel & organisatie adviseur, kan zij zich goed inleven in de werksituatie van mensen en ontwikkelingen binnen organisaties. Haar specialisaties zijn stressmanagement, werkdruk, werkgeluk en vitaliteit.
Kernwoorden: enthousiast, oplossingsgericht, praktisch, energiek en humor. Naast haar werk, houdt zij van leuke dingen doen met haar gezin, familie en vrienden, reizen, wandelen met haar labradoodles, lezen, bodybalance en veel gezelligheid en plezier.
madelon@moeitelooswerken.nl
06 – 22 04 20 18
Madelon Gloude
Onze trainers/coaches
Om zoveel mogelijk ondernemende medewerkers, professionals en managers Moeiteloos te leren Werken, werken Lisette en Madelon samen met een team van deskundige Moeiteloos Werken trainers/coaches. Maak kennis met onze enthousiaste collega’s.
Jantina van Beers (vestiging Roosendaal)
Jantina geeft graag concreet en praktisch toepasbaar advies. Zij zoekt naar de werkplek- en timemanagement-tools die specifiek voor jou het beste werken. Zij weet als geen ander hoe het is om werkstress te hebben. Maar werkstress kan je reduceren door alles goed te organiseren. En daar helpt zij graag individuele medewerkers, teams en organisaties bij. Dat doet zij met veel plezier in een groep, maar ook op maat in een 1-op-1 situatie.
Door haar financiële, commerciële en leidinggevende achtergrond en werkervaring kan zij zich goed verplaatsen in de verschillende werksituaties binnen organisaties en bedrijven. Hierdoor maakt zij haar toegevoegde waarde waar.
Kernwoorden: helder, praktisch, gestructureerd, resultaatgericht en energiek. Jantina vindt het leuk om in haar vrije tijd dingen te ondernemen met haar gezin, familie en vrienden, te sporten (fitness en tennis) en houdt van reizen en lezen.
jantina@moeitelooswerken.nl
06 – 21 17 78 83
Jantina van Beers
Monique Donga (vestiging Utrecht)
Monique is specialist op het gebied van timemanagement en efficiënt werken. Zij is bekend met alle ins & outs van tijd, tijdsbesparing en het voorkomen van stressklachten. Met veel passie geeft zij groepstrainingen en 1-op-1 begeleiding op het gebied van Outlook (e-mail, takenlijst en agendaplanning), balans werk-privé en persoonlijke effectiviteit.
Vanuit haar ruime werkervaring als officemanager en secretariële functies, is Monique deskundige op het gebied van bureau-organisatie en het ordenen van (digitale en papieren) archieven.
Kernwoorden: praktisch, oplossingsgericht, integer en betrokken. Naast haar werk, houdt zij van netwerken, reizen achter op de motor, wandelen, speur trainen met haar beagle en geniet zij enorm van samen koken en eten.
monique@moeitelooswerken.nl
06 – 13 19 15 76
Monique Donga